Pozitiva

Nova fabrika bit će najveća fabrika ove vrste na prostoru zemalja bivše Jugoslavije a za početak u njoj će biti zaposleno 48 radnika u jednoj smjeni.

Mladi ljudi se danas rijetko odlučuju da ostanu na selu i bave se ovčarstvom a da istovremeno studiraju i putuju svaki dan skoro četiri časa, no jedan takav primjer je Nemanja Savić (21) iz Jezera, student druge godine Poljoprivrednog fakulteta u Banjaluci.

Lijepe vijesti stižu iz Prnjavora, gdje je ove godine u prvi razred Osnovne škole “Branko Ćopić” upisano 17 učenika koji su se sa roditeljima vratili iz inostranstva, da školovanje otpočnu u Bosni i Hercegovini.

Elvir Šišić je 70% ratni vojni invalid, koji je 1995. godine odlučio napustiti rodnu Zenicu i trbuhom za kruhom, bez novca i poznavanja jezika, krenuti put Njemačke. Kao vojnik, naviknut na borbu i snalaženje, nije mogao prihvatiti da živi na socijali, u izbjegličkom kampu sa lošim uslovima, te pronalazi prvi posao. Pet godina nakon toga, osniva vlastitu građevinsku firmu, potom i restoran. Međutim, nije sve išlo tako glatko.

Okončani su radovi na uređenju enterijera Fizijatrijskog odjela Doma zdravlja u Sanskom Mostu, a ovaj projekat je dobar primjer društveno korisne prakse sanskih privrednika Almira i Ermina Gvožđara.

U organizaciji Hajdučke Republike Mijata Tomića, u subotu je na Blidnju održana jedinstvena manifestacija poštenih ljudi u laganju - "Dobro slaži i ostani živ".

Ja sam shvatio da to nije pod moranje, ali je lijep čin. Pošto se pojavila mogućnost da svojim radnicima isplatim po 1.080 KM, ja sam to i učinio, kazao nam je Enes Ćoralić, vlasnik restorana i prenoćišta Šadrvan u Cazinu.

Pravi bosanskohercegovački heroji nisu u skupštinskim klupama, to su vrijedni mladi ljudi koji se sami ne eksponiraju previše, a mediji i vlasti im ne pridaju pažnju iako BiH čine potpuno drugačijim, konkurentnom sa velikim svjetskim silama, piše Ljudski.ba.

U Hercegovini i Mostaru više ništa neće biti isto za onkološke pacijente. Bit će bolje. Neže trebati putovati. Dobit će najbolju zdravstvenu uslugu što se nuklearne medicine tiče.

Projekt na kojem je radilo 720 ljudi je počeo 3. juna u 7:27 sati, a završio se 7. juna u 17 sati.Posao koji u nekim zemljama traje par mjeseci, godina, čak i decenija, Indijci su napravili za manje od pet dana.

Za samo 105 sati i 33 minuta su izgradili autoput dugačak 75 kilometara. Nevjerovatan uspjeh je odmah upisan i u Ginisovu knjigu rekorda.

Ministar drumskog saobraćaja Nitin Gadkari je pohvalio sve inženjere, izvođače, konsultante i zaposlene Nacionalne uprave za autoputeve Indije.

– Ovim velikim projektom spajamo naše gradove Amravati i Akolu, a nova dionica će imati značajnu ulogu u lakšem kretanju ljudi u ovom dijelu Indije – zaključio je Gadkari.

Iako se projekt vodi kao autoput, o tome bi moglo da se raspravlja jer na dostupnim fotografijama put djeluje puno manji.

Trake su fizički odvojene, ali put je vrlo uzak, a ni zaustavne trake nisu u planu.