Pozitiva

U 13,45 u omladinskim naseljima Nemila, Maglaj, Zavidovići i Doboj spuštene su zastave, a brigadiri su sa suzama i radošću otišli svojim kućama.

Vlasnik firme iz Bijeljine je svog radnika iznenadio novim automobilom, kao znak zahvalnosti za 20 godina predanog i lojalnog rada.

Biti posvećen, motiviran za naredne uspjehe, konstantno raditi na razvijanju svojih sposobnosti nije nepoznanica za ambiciozne osobe. Biti lider nikada ne znači biti šef, već voditi tim ljudi i zajedno sa njima raditi na unapređenju posla i vještina.

 

Bilo je to prije 7 godina. Lejla i Dženan Alidžiković znali su da  poduzetnička žica leži negdje u njima. Zbog toga su 2015. godine pokrenuli 2 duluma maline u Kasindolu, našli zemlju koju su rentali i ušli u nešto totalno nepoznato za njih.Uživali su 2.5 godine i prodali više tona maline koja je bila kao gvozdenka od 5 KM krupna, vrsta Polka. Mnogo su naučili i iz tog perioda nosie sjajna iskustva o poljoprivrednim izazovima.Poslije su se proinašli gradeći porodicu korisnika i kooperanata za proizvode Forever living prodicts koja danas broji oko 5.000 ljudi.

Vi ste primjer da supružnici mogu raditi zajedno i uspješno voditi svoj biznis. Kako ste podijelili uloge?

Kako je u našem timu najviše žena, Lejla je uglavnom u svakodnevnom kontaktu sa saradnicima. Lejla je diplomirani žurnalista i također edukovana iz oblasti Coachinga i NLP-a i mnogo je angažovana oko saradnika kojima treba pomoć u prevazilaženju izazova kada su u pitanju ograničavajuća uvjerenja, strahovi sa kojima se svi susreću na početku, strah od javnog nastupa, kreiranje ciljeva, vizije, misije i još mnogo toga. Ja sam ekspert kada je u pitanju digitalni marketing i tu sam za pokretanje kampanja na društvenim mrežama. Također mi zvanje profesora sporta pomaže u preporukama i savjetima našim klijentima i saradnicima iz oblasti tjelesne aktivnosti, poteškoća sa koštano zglobnim sistemom, procesima u našem organizmu i još mnogo toga kada je u pitanju poboljšanje zdravstvenog stanja o kojem smo sami dužni brinuti.

Lejla je aktivnija u našim grupama gdje vodi edukacije koje su posložene za svakoga korak po korak. Zajedno smo na svim javnim nastupima i uklapamo se bez neke velike pripreme, onako spontano, iskreno, otvoreno sa puno ljubavi jer mi živimo Forever.

Čini mi se da su vam ljudi jako bitni. Da li je Budi Fit holistički biznis?

Budi Fit je agencija za reklamiranje a naš poslovni partner je američka, stabilna, jaka, svjetska, multimilionska kompanija koja legalno posluje u cijelom svijetu već 45 godina a u BiH 22 godine i čvrsto stoji iza svakog poslovnog partnera. To nam je bio dodatni motiv da u ovaj biznis vrijedi ulagati vrijeme i novac i dugoročno stvarati pasivni prihod, obezbijediti veliku bazu stalnih zadovoljnih kupaca i izgraditi stabilno poslovanje u cijelom svijetu. Naše poduzetništvo se ogleda u sposobnosti da prirodne, kvalitetne suplemente plasiramo i predstavimo na najbolji način, prvenstveno koristeći ih, kao i napraviti veliki tim saradnika i naučiti ih kako da i oni dalje grade svoj biznis šireći mrežu kupaca i saradnika.

Ulaskom u ovaj posao dobili smo all inclusive uslugu. Pokrili smo sve najvažnije segmente života. Dobili smo bolje zdravlje, više snage, energije, novih sjajnih ljudi, putovanja i novih uspomena, slobodnog vremena, novca, pomažući drugima. Saradnici su nam na prvom mjestu uvijek bili i biće, i naša misija je, da i oni postanu ekstremno uspješni.

 Je li brand koji zastupate prilagođen poslovanju u online svijetu?

Da, 100% smo pokriveni online i kompanija sa kojom sarađujemo posluje u preko 160 zemalja svijeta i naše poslovanje je globalno što je ogromna prednost. U proteklom periodu korone smo imali porast prometa od 21% a tome je najviše doprinio savršen onloine sistem poslovanja koji naša kompanija ima. Svjedoci smo vrtoglavog napretka tehnologija a rad od kuće je nešto na šta se mnoge kompanije odlučuju a Forever nam to pruža, da iz udobnosti svog doma možemo raditi u cijelom svijetu.

Kada biste u jednoj rečenici trebali opisati Forever Living proizvode, kako bi ona glasila?

Forever Living kompanija posjeduje prirodne preparate za ličnu higijenu i suplemente (dodatke prehrani ), a top proizvod je jedina čista, prava, ljekovita Aloe vera gel po kojem je kompanija i poznata, vrhunskog kvaliteta, za sve one koji žele da izgledaju bolje, imaju bolje zdravlje i jak imunitet.

Koji je najveći benefit Forever proizvoda za njegove potrošače?

Mi često kažemo da je sretan svako ko pije naše proizvode. Ogroman je benefit kada pijete preparate koji su istog vrhunskog kvaliteta za cijeli svijet, pa tako naši sugrađani piju istu Alou kao i ljudi u Japanu, Švicarskoj i ostatku svijeta. Suplementacija nam je neophodna za dobar balans, pogotovo što danas ne možemo kroz hranu unijeti sve što nam je potrebno. Naši proizvodi djeluju na ćelijskoj osnovi i podstiču organizam na proces samoizlječenja. Mnogi su benefiti, kao što je jak imunitet, bolji san, koža, kosa, bolja koncentracija, više energije, bolje raspoloženje, bolja probava, stolica, manje grčeva, manje nadutosti itd.

Ogromna je prednost kada radite sa preparatima koji svima trebaju, jer da biste bili uspješni u bilo kojem poslu morate biti prvo zdravi. Nas posebno izdvaja činjenica da svi naši kupci mogu ostvariti trajne popuste na sav asortiman i do 30% što je zavidan procenat i rijetko viđen.

Kako biste opisali Forever zajednicu koju čine vaši saradnici?

Eagle BH Team je naš najveći uspjeh, ponos i velika je čast biti na čelu najuspješnijeg tima u BiH i šire. Naš tim čine ljudi različitih godina, iz različitih sredina, zaposleni, nezaposleni, učiteljice, profesorice sporta, trenerice, zumba instruktorice, pilates trenerice, ljekari, tehničari, knjigovođe, tehnolozi, studenti, diplomirani ekonomisti, frizeri, farmaceuti, domaćice, konobari, fizioterapeuti, prevodioci, zanatlije, učenici, službenici, komercijalisti....

Zajednica koju čine saradnici našeg tima okuplja sjajne, hrabre žene i muškarce koji imaju jasan cilj, žele slobodu, finansijsku nezavisnost, bolje zdravlje, nova poznanstva i spremni su se suočiti sa svojim strahovima, raditi na svojim ograničavajućim uvjerenjima, učiti kako se radi ovaj posao a sve u cilju stvaranja vlastitog biznisa.

Preponosni smo na naših 5 direktnih menadžera i 3 u dubini koji imaju sjajne timove (Mirsada Šehagić, Sanja Marić Hota, Žaklina Baban, dr. Ilhama Hurić sa suprugom, Enesa Miskić, Sejo Kunovac, Semira Lepara Musić i Edina Kadrić), kao i na sve naše supervizore i asistent supervizore koji idu uhodanom stazom za svima nama.

Naš tim trenutno broji preko 5000 ljudi u cijelom svijetu a također imamo saradnike u Danskoj, Makedoniji, Belgiji i Njemačkoj. Eagle BH Team se širi svakim danom i sretni smo što sve više ljudi prepoznaje benefite mrežnog marketinga i bira upravo našu kompaniju i nas kao mentore.

Posebno nas raduje što se sve veći broj ljudi odlučuje pridružiti našem timu u cilju dodatne zarade u ovim izazovnim vremenima kada je svima potreban novac, da napune svoj budžet. Također nam je važno napomenuti da ovaj posao može raditi svako ali se ispostavi na kraju da nije za svakoga. Upornost, hrabrost, jaka volja i želja, strpljenje i motivacija vas vode do uspjeha u svakom poslu pa i u našem. Mnogo ljudi je došlo i prošlo a samo su najjači ostali i zajedno krčimo put do zvijezda. Bosanci i hercegovci su veoma sposobni, kreativni, vrijedni, uspješni i zaslužuju puno više i naša misija je da nas bude što više ruku pod ruku sa svjetskim i evropskim mrežnim marketarima širom svijeta. Predivan je osjećaj kada otputujete na daleke destinacije i kada shavtite da ste jedini iz BiH rame uz rame sa gigantima iz cijelog svijeta koji rade isti predivan posao.

Koliko ste razmišljali o neuspjehu u prvoj godini poslovanja i da li je on uopšte bio opcija?

Neuspjeh nikada nije bio opcija. Naš put je bio izazovan.

Prije 6 godina smo započeli nešto, nama totalno nepoznato, bili smo veliki skeptici. Ja sam 4 mjeseca tražio šta ne valja u Foreveru i kada sam istražio sve do sitnih detalja upustili smo se i krenuli sa edukacijama, tražeći ljude koji nam mogu dati više informacija. Nailazili smo na mnoge prepreke, ali naše zašto, je bilo jače od svega. Prve dvije godine su bile najteže jer smo pronalazili način kako da radimo ovaj posao, koji je najmanje posao, jer mi danas živimo Forever, pogotovo od kada nam se pridružio i naš stariji sin Vedad. Porodični biznis je dobio još jednog člana, hvala Bogu. Svaki neuspio pokušaj nam je bio pokazatelj da još nešto nismo naučili, savladali, da trebamo preći na viši level, kao u igrici.

Zdrav život je postao trend, što sigurno doprinosi vašem uspjehu. Kako vi vidite dalji razvoj vaše kompanije?

Zdrav život, ja bih rekao nije postao trend već potreba. Sretan sam kad vidim da se sve veći broj ljudi okreće ka sebi. Samljeveni smo u svakodnevnim obavezama, govorim iz ličnog iskustva jer sam upravo u tom ludilu prije 6 godina u potrazi za rješenjem stomačnih problema naišao na ove proizvode koji su me totalno resetovali. Core našeg posla jeste prodaja proizvoda i registracija novih poslovnih saradnika ali je Forever mnogo više od toga.

Mi učimo ljude sve ono što smo mi osvijestili i naučili u proteklom periodu kroz mnogo edukacija od stručnih ljudi u našoj kompaniji u svijetu a i kod nas. S pravom možemo biti primjer jer smo sve to isprobali na svojoj koži i zaista radi. Svakim danom rastemo i već smo implementirali mnogo radionica na kojima podsjećamo koji je to krug koji je potrebno zatvoriti da bismo imali pored dobrog zdravlja i blagostanje u svim segmentima života.

Koncept poslovanja Budi Fit kompanije a i plan, je samo nastaviti sa ovom misijom, pomoći što većem broju ljudi da žive jedan kvalitetan život. Mnogo naših saradnika već živi takav život ali je to mali broj i želimo da što više ljudi čuje našu priču i krene u promjenu jer je moguće, bilo da je u pitanju zdravlje ili neka druga oblast, finansije, sloboda, putovanja itd...

Očarani smo idejom predsjednika naše kompanije a to je, " pomozi što većem broju ljudi da i oni ostvare ciljeve i tebi će biti bolje", i nastavljamo je slijediti.

– Ovo je bila godina dokazivanja naših hipoteza, a iduća treba da donese precizne podatke o nalazištima

Cijelu kuću uspjela je staviti na bicikl, te je krenula u avanturu života, na put oko svijeta.

Klub ekstremnih sportova “Spectrum“ Bihać odlučio je na jedinstven način obilježiti 25. novembar, Dan državnosti Bosne i Hercegovine.

Navijači očekuju najbolje ishode njihovih timova, a mnogi od njih se nadaju eventualnom susretu Orlova i Vatrenih u nokaut fazi, odnosno što je dalje moguće - a to je finale.

Prije skoro tri godine Saudin efendija Lužić, tadašnji imam džamata Bojska- Lužani, doživio je prometnu nesreću u kojoj je vozilom sletio u ledeni Vrbas.Na svu sreću, tu se našao Mario Oreč, koji je skočio u ledenu vodu i izvukao efendiju iz auta, pa iz rijeke. Mario je odrastao u Donjoj Ričici, a od svoje 18. godine živi u Zagrebu, taj dan je došao na sprovod rođaku, a postao heroj.

U Gradu Živinice trenutno se gradi devet novih proizvodnih hala u vrijednosti oko 50 miliona konvertibilnih maraka. Radi se o domaćim firmama iz Bosne i Hercegovine koje trenutno intenzivno rade na izgradnji novih proizvodnih hala u Živinicama, čime će proširiti svoju proizvodnju i uticati na razvoj privrede u Gradu Živinice.