Društvo

TUGA NA JADRANU: Ministar upozorio medije da ne pišu o cijenama

U petak, 17. juna, između 11 i 12 sati, plaže u Vodicama su prazne - na ležaljkama koje su protivno pravilima prazne razasute nema gotovo nikoga.

Polovina jula je period u kojem su plaže u Hrvatskoj obično pune. Međutim, to nije slučaj u Vodicama, mjestu koje je ekipa portala Morski.hr posjetila kako bi provjerila kakvo je stanje na tamošnjim plažama.

Nema baš nikoga na spravama i igralištima za djecu, u vodenom parku na napuhavanje - ne skače niko; u salonu za masažu na otvorenom - jedna (vjerojatno hotelska) mušterija; obližnji ugostiteljski objekti uz plažu - prazni.

- Odgovara nam ovako. Bili smo i prije pet godina, ali tada se teško moglo i proći, koliko je ovdje bilo ljudi. Nakon toga nismo dolazili u Vodice, ali sad je ok, iako su cijene znatno više, kaže Michael iz njemačkog Augsburga, koji s porodicom redovno posjećuje Hrvatsku.

- Prije smo na more išli svake druge godine. Kap je prelila čašu, pa sam pred sedam godina odselio u Belgiju, Liège. Sada odemo svake godine negdje drugdje i moram priznati da sam iznenađen koliko je malo gostiju u Vodicama, očekivao sam puno više. Ali s obzirom da je Hrvatska postala gotovo skuplja od Belgije, a neke druge destinacije, poput Italije gdje sam bio u junu, nisu, ništa me više ne čudi, govori Josip koji je nekad živio u Vinkovcima.

Morski.hr je kontaktirao Turističku zajednicu u Vodicama, iz koje su istakli da u prvoj polovini jula bilježe lagani pad od 2 posto u odnosu na prethodnu godinu.

- Trenutno u Vodicama boravi 14.300 gostiju što je na istoj razini u odnosu na 2024. godinu. Na plažama grada Vodica nismo primijetili smanjenje broja ljudi, kazali su iz TZ Vodice.

Ministar upozorio medije da ne pričaju o cijenama

Podsjetimo, HDZ-ov ministar turizma i sporta Republike Hrvatske Tonči Glavina rekao je kako su zadovoljni brojkama - rast dolazaka i turističkih noćenja od 4 posto.

Upozorio je i medije, kazavši "da se o cijenama razgovara kada pažnja medija nije tako izražena, a da sada nije vrijeme za to, nego sada treba predstaviti Hrvatsku kao zemlju koja nudi dobar odnos cijene i kvalitete". Spomenuo je istraživanje prema kojem su cijene u Hrvatskoj 14 posto niže nego u Njemačkoj.

Povezani članci