Krsto Doljanović, penzioner iz Bratunca, sjeća se da je i u ratu bila autobuska linija za Beograd, jer je to, kako kaže, strateška komunikacija ka ovim drinskim gradovima. Danas to nije slučaj. -Moram taksijem da idem u Ljuboviju na autobus. Nije mi jasno da smo tad imali liniju, a sada nemamo, kaže Doljanović.
Linija za Sarajevo saobraća jednom dnevno, a prevoznici najavljuju i ukidanje postojećih autobuskih linija ka Istočnom Sarajevu. Ako ste negdje planirali da otputujete autobusom za praznike, a živite u Bratuncu, teško da ćete igdje stići bez presjedanja.
Prijevoznici ukidanje linija pravdaju nerentabilnošću. U autobuskoj stanici Bratunac kažu da je ova opština "slijepo crijevo". Ugašene su linije prema Novom Sadu, Beogradu, Užicu, linija ka Banjaluci je pred gašenjem kao i ka Istočnom Sarajevu.
Otpravnik poslova u Autobuskoj stanici Zoran Spajić kaže da je teška situacija i da je Stanica pred gašenjem.
U lokalnoj administraciji svjesni su, kako kažu problema, pokušali su sa subvencijama određenih linija, ali bez pomoći države i resornog ministarsva, dodaju, neće riješiti problem.
- Bez javnog prevoza nijedna sredina ne može se pohvaliti infrastrukturnom razvijenošću i samo zajedno možemo riješiti ovaj problem. Treba mnogo više da radimo nego što je to do sada bilo, kaže SNSD-ov načelnik opštine Lazar Prodanović.
Otvaranjem mosta Bratoljub očekivalo se da javni prevoz bolje profunkcioniše, ali ni most za sada nije riješio problem.