Ciljevi organizacije i naprasni prestanak blokada dobivaju sasvim novu dimenziju saznanjem da je jedan od zahtjeva “uvrštavanje samo 20 riječi u Pravilnik”, a te riječi su da Centar/Institut izvrsnosti u logistici postane centar praktične obuke, da je vlasnik/suvlasnik Centra upravo Velibor Peulić.
Nakon dva dana blokade države i carinskih terminala, čime je napravljena milionska šteta državi, prekinuti su protesti prijevoznika u Bosni i Hercegovini.
Iako se mjesecima tražilo rješenje problema za prijevoznike iz BiH, nesuglasice su riješene nakon sastanka s premijerom FBiH Nerminom Nikšićem!?
No, i dalje ostaje otvoren niz pitanja o razlozima uspostavljanja i prekida blokada. Pitanje je zbog čega su blokade uspostavljene i što je važnije, zbog čega su naprasno prekinute!?
Ako su ministar Edin Forto ili premijer Nermin Nikšić riješili problem za dva dana blokada, zbog čega isti nije riješen prije godinu i po dana, kada su se prijevoznici i obratili za pomoć.
"Problemi se većinom odnose se na diskriminatorske prakse i barijere koje onemogućavaju ravnopravan pristup tržištu Evropske unije za drumske prevoznike iz Bosne i Hercegovine, što je u suprotnosti sa odredbama Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju između BiH i EU, tvrdili su organizatori, uz navode da ih hapse u EU.
Pitanje je kakve su ingerencije entitetskih premijera za rješavanje problemavozača u EU.
Organizator protesta je Konzorcij Logistike u BiH, tačnije privatna firma na čijem je čelu Velibor Peulić. Isti Peulić koji je prije mjesec hvalio Fortu, a zatim prije dva dana tvrdio suprotno, da ne radi ništa i da je kriv za blokade.
"Ne znamo na čijoj je on strani, mi smo na strani 47.000 ljudi i države, rekao je Peulić.
S druge strane, uslijedio je odgovor Forte.
"Neki su bili iznenađeni kada sam objasnio da je postojala kordinacija između SNSD-a i njihovog glasnogovornika. On je (Peulić,op.a) napustio sastanak, a ja sam nastavio razgovor o pitanjima iz mog resora, rekao je Forto.
No, Raport donosi do sada nepoznate detalje kada je u pitanju priča oko izmjene pravilnika o licenciranju i registraciji.
Naime, Peulić je kazao da od Forte očekuje da popravi pravilnik koji je samo u njegovoj nadležnosti i da doda 20 riječi, za što mu ne treba, kako je rekao, nikakva saglasnost.
Neke od tih 20 riječi su da Centar izvrsnosti postane transportna kompanija i da se tu radi praktična nastava.
"U čemu je razlika po ovom pravilniku ministar je donio cjenovnik i mi ćemo za jednog vozača platiti 1.400 KM, a u našoj kompaniji će dobiti najjaču moguću potvrdu", kazao je Peulić prije dva dana na konferenciji za medije.
Međutim, ciljevi organizacije i naprasni prestanak blokada dobivaju sasvim novu dimenziju saznanjem da je jedan od zahtjeva “uvrštavanje samo 20 riječi u Pravilnik”, a te riječi su da Centar/Institut izvrsnosti u logistici postane centar praktične obuke, da je vlasnik/suvlasnik Centra upravo Velibor Peulić.
Prema javno dostupnim podacima čak je kontakt broj Centra broj koji koristi Peulić. Peulić je u potpisu Centra izvrsnosti u logistici prije nekoliko mjeseci tražio i pomoć od Ministarstva vanjaskih poslova i potpisao se kao odgovorna osoba.
Naime, znajući da javno dostupne zahtjeve Konzorcija Logistika nije moguće realizirati, sasvim je opravdano sumnjati u navode o ekspresnom rješavanju zahtjeva.
Prema nezvaničnim informacijama Raporta, blokada je planirana kako bi u nizu zahtjeva bilo ubacivanje privatne firme u podzakonski akt ostao neprimijećen.