Društvo

BINGO STIŽE KONKURENCIJU: Bosanski div uz rame sa regionalnim liderima

Kompanija Dun&Bradstreet objavila je analizu o 50 najvećih trgovačkih lanaca u regionu za 2023. godinu, a rezultati jasno pokazuju da je bosanskohercegovački Bingo potvrdio status ne samo domaćeg lidera nego i jednog od ključnih regionalnih igrača.

Prema ukupnim prihodima, listu predvodi Konzum Hrvatska sa 1,87 milijardi eura, slijede Delhaize Srbija sa 1,33 milijarde i Mercator Slovenija sa 1,31 milijardu eura. Lidl Hrvatska (1,21 milijarda) i Spar Slovenija (1,10 milijardi) kompletiraju prvih pet.

Bingo iz Bosne i Hercegovine zauzeo je visoko šesto mjesto sa prihodima od gotovo 997 miliona eura. Ovaj rezultat dodatno potvrđuje njegovu dominaciju na domaćem tržištu, ali i ističe kompaniju kao ozbiljnog konkurenta u širem regionalnom okruženju.

Bingo je pokazao snažan rast – prihod je povećan sa 840 miliona eura u 2022. na 996,5 miliona eura u 2023. godini. Time je razlika u odnosu na najveće regionalne lance dodatno smanjena, a sam Bingo još jednom potvrdio reputaciju najznačajnijeg domaćeg maloprodajnog brenda.

Bosna i Hercegovina ukupno ima devet predstavnika na listi, među kojima su i Tropic (23. mjesto), Konzum BiH (26.), FIS (33.), Fructal-Trade (36.), DM Drogerie Markt (38.), Robot (41.), Yimor (45.) i Amko Komerc (50.).